I Love You , My Honey
نويسندگان

با رویت هلال ماه شوال، جامعه ایرانی آکنده از عطر حضور بر سفره میهمانی حضرت حق، همچون مسلمانان بسیاری از کشورها، خود را آماده اقامه نماز شکر بندگی در عید فطر می کند .

به گزارش «تابناک »، بنا بر اعلام دفتر مقام معظم رهبری ، روز یکشنبه بیست و نهم مرداد، اول ماه شوال و روز عید سعید فطر و پایان یک ماه روز داری مسلمانان است و ایرانیان آماده می شوند تا در صبح یکشنبه سر به آستان حضرت حق بسایند و پایان یک ماه روزه داری را با نمازی عاشقانه شکر گذارند.

یک ماهی که درهای توبه به روی مومنان گشاده بود تا در میهمانی خداوند ، آنچه از گناه و معصیت و تردید و شرک است را از خود بزدایند .

با این همه چه خوشتر آنکه از زبان مولایمان زین العابدین و سید الساجدین(ع) به پیشواز عید فطر برویم و از زبان امام همام از خداوند بخواهیم که :


خداوندا ! ما به درگاهت توبه و بازگشت می کنیم ، در این روز عید فطر که آن را روز عید و جشن و شادی مومنان قرار دادی و برای پیروان دینت روز گردهمایی و همیاری نمودی ، توبه ای از هر گناهی که انجام داده ایم یا از هر کار زشتی که مرتکب شده ایم و از هر نیت پلیدی که در خاطر داشته ایم ،توبه کسی که قصد بازگشت به گناه را نداردو پس از آن آلوده به گناه نمی شود. توبه حقیقی و خالص از هر گونه شک و تردید.این توبه ما را بپذیر و از ما خشنود شو و ما را در این توبه استوار و ثابت قدم گردان .

عید فطر ، در کلام امام معصوم (ع) ، روز همیاری و گردهمایی های باشکوه مومنان و مسلمانان است تا در صفوف به هم فشرده ، اتحاد و یکدلی خود را بیش از پیش نمایان سازند و چه خوب فرصتی است که در این روز عید برای همه در گذشتگان و کسانی که فرصت نیافتند ماه رمضان امسال را درک کنند و به لقاء الله پیوستند ، طلب مغفرت کنیم و از خدا بخواهیم که درگذشتگان روزداره زلزله اخیر آذربایجان را در جوار رحمت واسعه خویش مهمان کند.

نیز درود و سلام می فرستیم به همه مردم ایران که به معنای تمام کلمه ، مفهوم همیاری و همدلی برای هموطنان خود را در ماه مبارک نشان دادند و به قدمی و قلمی و درمی ، با هموطنان مصیبت دیده خود همراهی و همدلی کردند .

در این عید فطر خدا را می خوانیم که به همه کسانی که به گونه گون در خدمت به این نظام اسلامی می کوشند تا پرچم توحید و عدالت را جهان گستر کنند، توفیق خدمت خالصانه و صادقانه عطاء نماید.

باز خداوند متعال را می خوانیم در این عید سعید فطر ، همه مردم ایران را ، همدل و یکصدا در کنار همدیگر در کمال صحت نگه دارد ، دلهای آنان را نسبت به هم خاشع و مهربان گرداند و تک تک مردم ایران را از هر رنگ و نژاد مصداق تام و تمام رحماء بینهم قرار دهد .

عید بندگی را به همه مردم شریف ایران و نیز هم کیشانمان در سراسر گیتی، تبریک و شادباش عرض می کنیم ، باشد که در نماز عید ، این میعاد گاه عظیم مومنان ، جلوه های عطوفت و مهربانی مسلمانان نسبت به هم بیش از پیش تازه و متجلی گردد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:عیدفطر,عیذ سعید فطر,عید فطر مبارک,ماه شوال, ] [ 13:19 ] [ *T.D.A* ]

درباره وبلاگ

درد و دل ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد
موضوعات
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 32350
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

عاشقانه ها

دریافت همین آهنگ

آوازک